Friday, September 30, 2011

Alhamdulillah!


Alhamdulillah! Artikel saya bertajuk "Islamic Consumer Behavior: Its Why and What" telah diterima untuk diterbitkan di International Journal of Business and Social Sciences, 2(20) pada Oktober ini.

Sebaik sahaja menerima berita ini, saya terus bersujud syukur. Indahnya bertuhankan Allah. Pabila kita menggantungkan seluruh nasib kita kepada Dia, apa jua hasil yang diraih, itulah yang terbaik untuk diri kita.

Ya Allah! Di saat aku lalai dari mengingatiMu, Dikau tetap menghulurkan belas kasihanMu kepadaku. Untung nasibku seumpama telur di hujung tanduk. Aku Maha MemerlukanMu. Ampunilah daku. Kasihanilah Daku. Aku sentiasa mendambakan bantuan, kasih sayang dan belas kasihanMu pada setiap detik dan sampai bila-bila........................

No comments:

Post a Comment